NAJCZĘSTSZE PYTANIA:

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ KUPIONY PRODUKT?

Specjalnie dla Państwa wydłużamy czas na zwroty! Produkty, które zakupisz w naszym w sklepie internetowym możesz zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych. Czas ten liczony jest od momentu odebrania przez Ciebie lub upoważnionej przez Ciebie osoby paczki, do dnia nadania przesyłki zwrotnej. Wystarczy, że wypełnisz formularz dostępny na stronie tutaj link  i odeślesz go wraz ze zwracanym produktem na nasz adres:

HAWKY Sportswear

Czerniejew 88

08-114 Skórzec

Jedyny koszt jaki ponosisz w związku ze zwrotem to koszt przesyłki do nas.

Ważne, by zwracany produkt nie nosił śladów użytkowania i posiadał komplet oryginalnych metek.

2. ILE BĘDĘ CZEKAĆ NA ZWROT PIENIĘDZY?

Zazwyczaj środki za zwrócony produkt przesyłamy Ci niezwłocznie, w momencie otrzymania przez nas paczki z produktami. Maksymalny czas,

w jakim otrzymasz zwrot pieniędzy za zamówienie to 7 dni.

3. JAK MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?

Możesz wymienić produkt, który został zakupiony w naszym sklepie online. Podobnie jak w przypadku zwrotów, masz na to 30 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki. Ponosisz jedynie koszty wysyłki towaru. Prosimy jedynie o to, żeby produktów na wymianę nie wysyłać z opcją „za pobraniem”.

Produkty na wymianę prosimy kierować na adres, dołączając informację, na jaki konkretnie produkt/ rozmiar ma zostać wymieniony produkt wraz z dokładnym adresem zwrotnym:

HAWKY Sportswear

Czerniejew 88

08-114 Skórzec

Ważne, by wymieniany produkt nie nosił śladów użytkowania i posiadał komplet oryginalnych metek.

4. DOSTAŁEM/ AM NIE TEN PRODUKT, KTÓRY ZAMAWIAŁAM. CO MOGĘ ZROBIĆ W TEJ SYTUACJI?

Przepraszamy najmocniej za pomyłkę! Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie: https://hawky.pl/pl/kontakt lub wysyłając informację na adres e-mail: info@hawky.pl

Niezwłocznie zorganizujemy odbiór nieprawidłowej przesyłki i wyślemy zamawiany przez Ciebie towar. Przekażemy Ci też wszystkie informacje o przesyłce produktu, który został przez Ciebie zamówiony.

5. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ BEZPIECZNE?

Tak, Twoje dane są u nas bezpieczne - dbamy o nie i przetwarzamy zgodnie z przepisami RODO oraz są one szyfrowane za pomocą certyfikatu bezpieczeńśtwa SSL. Więcej o tym jak to robimy, możesz przeczytać w Polityce Prywatności i naszym Regulaminie.

6. CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE?

Jeżeli z jakiegoś powodu nie jesteś w stanie złożyć zamówienia online, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie: https://hawky.pl/pl/kontakt lub wysyłając informację na adres e-mail: info@hawky.pl, wpisując imię i nazwisko oraz numer telefonu w temacie wiadomości. Możesz również do nas zadzwonić. Pomożemy sfinalizować Ci zamówienie na produkty dostępne online.

7. PACZKA JESZCZE DO MNIE NIE DOTARŁA. CO ZROBIĆ?

Sprawdź status przesyłki, korzystając z otrzymanego linku do jego śledzenia. Czasami się zdarza, że pod nieobecność odbiorcy paczka trafia do Parcelshopu. Jeżeli nie dostałeś/ aś maila z listem przewozowym lub Twoja przesyłka nie została przekierowana do Parcelshopu, skontaktuj się

z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie: https://hawky.pl/pl/kontakt lub wysyłając informację na adres e-mail: info@hawky.pl

8. CZY OFERUJECIE WYSYŁKĘ ZA GRANICĘ?

Tak, wysyłamy paczki zagraniczne. Po więcej szczegółów dotyczących dostawy do konkretnego kraju, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie: https://hawky.pl/pl/kontakt lub wysyłając informację na adres e-mail: info@hawky.pl